Klachtenformulier

Klachtenregeling

Heeft u een suggestie, een kritische opmerking of misschien een klacht? Bespreek dit met uw behandelaar. Dat vergroot de kans om een oplossing te vinden. Er kan sprake zijn van een misverstand dat kan worden uitgepraat. Indien wenselijk, zal een aparte afspraak met u gemaakt worden om met u over uw opmerking of klacht te spreken. Aan dit gesprek zijn geen kosten verbonden.

Lukt dit niet naar tevredenheid? Mocht u onverhoopt van mening zijn, of blijven, dat uw klacht niet goed is behandeld? Dan kunt u gebruik maken van de volgende formele mogelijkheden:

U maakt een afspraak met de collega van uw behandelaar en vraag of deze de klacht wil onderzoeken en bemiddelen. Contacgegeven staan onder de knop medewerkers.

De klachtenregeling van het LVVP www.LVVP.nl  Zie klachtenregeling LVVP voor meer informatie.

De klachtenregeling van het College van Toezicht van het NIP (Nederlands Instituut voor Psychologen). Zie www.psynip.nl voor meer informatie of bel (020) 410 62 22.

Op grond van de wet BIG kunt u ook een klacht indienen bij het Centraal Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg, tel: (070) 381 37 00.

Voornaam:
Achternaam*:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Email*:
Uw klacht*:

Verificatie*
Ter voorkoming van misbruik van dit formulier door kwaadwillende gebruikers dient u hieronder in het vakje een vinkje te zetten en eventueel de vraag die verschijnt te beantwoorden. Zonder deze stap is verzending van dit formulier niet mogelijk.


Contact

Telefoon 0519-34 64 63
 

Centrum voor Basis GGZ Dokkum Burgum

Oostersingel 17
9101 KL Dokkum
Telefoon:
0519-34 64 63
Fax:
0519-34 63 55
Mobiel: 06-55706268:
Routebeschrijving >